Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2019 przypadł Drogeriom Natura. Sieć została doceniona za wysokie standardy obsługi klienta w blisko 300 prowadzonych przez siebie drogeriach w całej Polsce. Natura znalazła się w gronie najprzyjaźniejszych firm w opinii konsumentów już kolejny raz.
Wpływ na przyznanie wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi miały opinie konsumentów z całej Polski. Przez specjalną platformę i aplikację mobilną oceniali oni kilkadziesiąt tysięcy firm z 200 branż pod kątem jakości obsługi klientów, reagowania na ich potrzeby i oczekiwania. Najlepsze marki poddano następnie badaniu ankietowemu metodą CAWI, które dodatkowo oceniało prawdopodobieństwo rekomendacji marki w kolejnym roku.
„Z wielką przyjemnością po raz kolejny odebraliśmy wyróżnienie w największym badaniu jakości obsługi w Polsce. Cieszymy się, że nasza codzienna praca
i zaangażowanie zostały docenione przez samych klientów. Obiecujemy w dalszym ciągu ulepszać ich doświadczenia zakupowe i poziom zadowolenia z wizyt
w drogeriach. Nagroda ta jest wspólnym sukcesem wszystkich naszych pracowników w całym kraju, za co z tego miejsca szczególnie pragniemy im podziękować” – mówi Arkadiusz Szczepaniak, Wiceprezes Zarządu Natura Sp. z o.o.
Tegoroczne zestawienie to XII edycja Polskiego Programu Jakości Obsługi.