Projekt biurowo – handlowy Hala Koszyki w Warszawie ma pół roku. W tym czasie obiekt odwiedziło 1,5 mln gości.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy Hala Koszyki otrzymała 7 prestiżowych nagród, co daje aż 1,16 nagrody na miesiąc! Niedawno do tej listy dołączyło także wyróżnienie Real Estate Impactor w kategorii obiekt, który wnosi nową wartość dla mieszkańców.
Portal The culture trip natomiast uznał Halę za jedno z najbardziej instagramowych miejsc w stolicy. Zważając na liczby – to nic dziwnego – Hala ma 55 156 fanów w mediach społecznościowych. W sieci pojawiło się aż 26 638 oznaczeń #Halakoszyki, a #Koszyki 18 458. To efekt wizyt we wszystkich 40 niesamowitych miejscach – restauracjach, sklepach i lokalach usługowych oraz udziału w 42 eventach, które odbyły się właśnie tutaj.
Hala popularna jest także w mediach tradycyjnych – 248 publikacji w prasie, 26 telewizyjnych, 113 radiowych – jak i elektronicznych – 2 706 publikacji online!
Hala Koszyki to unikalny projekt biurowo-handlowy, powstały w oparciu o koncepcję architektoniczną z początku XX wieku. W skład obiektu wchodzi hala targowa, w której znajdują się liczne restauracje oraz przestrzenie biurowe. Hala Koszyki jest własnością Griffin Premium RE., spółki działającej w strukturze REIT, notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która jest właścicielem prestiżowych nieruchomości biurowych i wielofunkcyjnych, zlokalizowanych w centrach lub na głównych ulicach największych miast w Polsce.