rynek nieruchomości na wynajem

Handlowa nieruchomość komercyjna Korona we Wrocławiu na stabilnym kursie

Centrum Korona_2023

Handlowa nieruchomość komercyjna Korona we Wrocławiu na stabilnym kursie. Z dobrymi wynikami odwiedzalności, z nowymi udogodnieniami dla klientów oraz rozrywką na najwyższym poziomie dzięki drugiej w Polsce sali kinowej ScreenX w Cinema City. Centrum Handlowe Korona we Wrocławiu udowadnia, że jest dobrym i stabilnym miejscem do prowadzenia biznesu oraz stale zabiega o zaspokajanie potrzeb swoich klientów.

Wrocławskie Centrum Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, o powierzchni całkowitej 40 000 m2 oraz z blisko 800 tys. potencjalnych klientów w strefie zasięgu do 45 minut jazdy samochodem. Jak pokazały badania rynkowe1, Centrum może pochwalić się wysokim udziałem lojalnych klientów, jak i zdecydowanie najwyższym na tle konkurencji wskaźnikiem rozpoznawalności obiektów handlowych we Wrocławiu.

W pierwszym kwartale 2023 roku Korona zanotowała dwucyfrowy wzrost frekwencji YTD w stosunku do 2022 roku. Osiągnięte wyniki potwierdzają, że Centrum Korona cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku wrocławskich centrów handlowych i poszerza grono swoich klientów. Nową grupą docelową o istotnym potencjale zakupowym centrum są klienci z Ukrainy. Według danych Urzędu Miasta Wrocławia2, we Wrocławiu przebywa obecnie nawet 150 000 obywateli Ukrainy. Strategia marketingowa Korony uwzględnia w swoich założeniach tę nową grupę klientów. Centrum prowadzi komunikację dwujęzyczną organizowanych eventów, a wyniki pokazują, że obywatele Ukrainy mieszkający we Wrocławiu stanowią nawet 20-30% uczestników organizowanych akcji marketingowych.

Funkcjonujące od wielu lat Centrum Korona zdobyło serca Wrocławian, czego potwierdzeniem jest wysoki udział lojalnych klientów, którzy chętnie wracają do naszego centrum. Dbamy o rozwój oferty handlowej na bieżąco śledząc zmieniające się oczekiwania konsumentów. Regularnie wprowadzamy do centrum nowe marki, na przestrzeni ostatnich miesięcy do grona najemców dołączyli Komputronik oraz Wasabi Sushi. Konsekwentnie realizowana strategia marketingowa pokazuje, że pomimo obecności na bardzo konkurencyjnym rynku, można odnosić sukcesy” – mówi Justyna Podpora, Asset Manager, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.

1     Badania rynkowe Klienci CH Korona, GFK Polonia, 2020
2 https://www.portalsamorzadowy.pl/finanse/ukraincy-stali-sie-mieszkancami-polskich-miast-ile-to-kosztuje,444225.html

materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora