Horizon, znany wcześniej jako Horizon Plaza, kompleks biurowy klasy A zlokalizowany w warszawskiej dzielnicy Mokotów – Służewiec, przechodzi obecnie złożony proces rebrandingu, za przeprowadzenie którego odpowiedzialna jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Właściciel nieruchomości firma Union Investment zdecydowała się na zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej, wprowadzenie nowego systemu oznakowania przestrzennego w częściach wspólnych oraz prezentację nowego showroomu.
Warszawski rynek biurowy rozwija się niezwykle dynamicznie. Na mapie stolicy powstają nowe projekty, inwestorzy są bardziej aktywni, a najemcy podnoszą swoje wymagania wobec właścicieli i zarządców nieruchomości. Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach starszych budynków wprowadzenie zmian i dostosowanie się do obecnych standardów.
– Przygotowanie nowej koncepcji wizualnej i strategii rebrandingu dla budynku Horizon było wieloetapowym i złożonym procesem. Prace przy rebrandingu rozpoczęliśmy od przeprowadzenia kompleksowej analizy potencjału budynku, jego lokalizacji i otoczenia, a także dotychczasowego wizerunku. Na bazie zebranych danych i po zapoznaniu się z potrzebami właściciela nieruchomości, przygotowaliśmy autorską linię rozwiązań repozycjonujących Horizon na warszawskim rynku biurowym. Na korzyść budynku przemawia fakt, że najemcy coraz chętniej decydują się na przeprowadzkę w rejon Mokotowa-Służewca, co związane jest między innymi ze zmianami zachodzącymi w dzielnicy w zakresie infrastruktury drogowej. Zagłębie biurowe wzdłuż ulicy Wołoskiej, z przecinającymi ją ulicami Domaniewską i Marynarską to bardzo atrakcyjna lokalizacja, która może bez żadnych kompleksów konkurować z projektami przy rondzie Daszyńskiego – powiedziała Małgorzata Frąckiewicz, Property Marketing Manager, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman & Wakefield.
W trakcie rebrandingu Horizon – oprócz nowej nazwy – niebawem zyska również odświeżone wnętrze. W częściach wspólnych budynku, garażach, oraz na zewnątrz pojawią się nowe elementy oznakowania przestrzennego. Showroom, który powstał w celu zaprezentowania potencjalnym najemcom pełnych możliwości aranżacyjnych typowego piętra, przeniesiono na czwarty poziom, a następnie całkowicie przebudowano.