Spółka Rodzinne Resorty zaprezentowała wnętrza nieruchomości inwestycyjnej – hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r.
Hotelowa nieruchomość komercyjna będzie stanowiła premierę marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.
Firma Rodzinne Resorty tworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Wystrój każdego obiektu jest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.
Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych.
„Francuska marka Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad daje gwarancję doskonałego wypoczynku” – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.
Rodzinne Resorty Sp. z o.o. to spółka powiązana z WIK Capital – firmą operującą na polskim rynku nieruchomości hotelowych i mieszkaniowych. Tworzy ją zespół ekspertów z ponad 20-letnim doświadczeniem na krajowym rynku nieruchomości.