ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, ogłosił wyniki sprzedaży za IV kwartał i cały rok 2019.
Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny Grupy ID Logistics, komentuje: „Dla ID Logistics był to kolejny, bardzo dynamiczny rok, głównie dzięki licznym start-upom. Z roku na rok wzmacniamy naszą obecność w Europie, szczególnie w Hiszpanii, a także w Niemczech, krajach Beneluksu i Polsce. Nowością jest to, że w grudniu, po przejęciu firmy Jagged Peak, po raz pierwszy odnotowaliśmy sprzedaż w Stanach Zjednoczonych”.
W IV kwartale 2019 r. sprzedaż Grupy ID Logistics wzrosła o 8,4 proc. (8,5 proc. w ujęciu like-for-like) do 405,5 mln EUR.
W 2019 roku Grupa ID Logistics odnotowała gwałtowny wzrost sprzedaży o 8,8 proc. (10 proc. w ujęciu like-for-like) do 1,534 mld EUR. Na osiągnięcie tak dobrego wyniku w znaczący sposób wpłynęło 21 nowych kontraktów zarejestrowanych w 2019 roku oraz 16 start-upów uruchomionych w 2018 roku. W ubiegłym roku, po raz kolejny najbardziej rozwijającym się obszarem biznesu był e-commerce, który po przejęciu Jagged Peak w Stanach Zjednoczonych, stanowi obecnie 20 proc. sprzedaży Grupy ID Logistics.
Dzięki pełnej integracji z amerykańską firmą Jagged Peak oraz dalszemu wzrostowi organicznemu, Grupa ID Logistics przewiduje, że rok 2020 będzie kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju.
„W Polsce ten rok zapowiada się bardzo obiecująco i perspektywicznie, szczególnie stawiamy na dalszy rozwój organiczny. Już teraz jesteśmy zaangażowani w wiele nowych, ciekawych projektów z obszaru dedykowanej logistyki kontraktowej, których realizację mamy nadzieję rozpocząć w roku 2021” zapowiada Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics Polska.