IdoSell z kolejnym cross-borderowym rozwiązaniem. Współpraca IdoSell z Octopia ma na celu pomóc polskim sprzedawcom w wyjściu na kolejne rynki Europy m.in. hiszpański i skandynawski.
IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI S.A. W tym momencie to najbardziej efektywny sprzedażowo SaaS w kraju.
Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii.
Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii.
– Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż cross-border stanie się jeszcze bardziej efektywna. Serwis cDisocunt w ramach Octopii daje merchantom dostęp do wielu zewnętrznych platform sprzedażowych w ramach wewnętrznej umowy. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej integracji, właściciele sklepów internetowych będą mogli bardziej dynamicznie wchodzić na rynki Europy – mówi Konrad Pleszczuk, Product Manager z IdoSell.
Merchanci, którzy zdecydują się na włączenie Octopii, będą mogli umieścić swoją ofertę w takich serwisach jak: Casino, Rakuten, CDON Denemark, CDON Norvege, CDON Finlande, CDON, Marjane Maroc, The Phone House, Worten, Europazon, Alltricks France, BHV France, Carethy Espagne. Lista platform, które łączy Octopia, będzie się jeszcze rozszerzać.
Źródło: IdoSell.