Carrefour uruchomił kolejny innowacyjny sklep na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.
Supermarket mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Carrefour Białołęka ma 2020 m2.
W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstają najwyższej jakości wyroby, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców.
Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki.