Centrum operacyjne Voice Contact Center i showroom salonu optycznego Muscat otworzyły się w październiku w zabytkowej, lubelskiej kamienicy należącej do Real Management S.A.
Do zabytkowej, XIX-wiecznej kamienicy ulokowanej przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie wprowadzili się dwaj nowi najemcy. Voice Contact Center Sp. z o.o., firma oferująca usługi i rozwiązania z obszaru customer experience, ulokowała swoje nowoczesne centrum operacyjne na 1600 mkw. powierzchni biurowej mieszczącej się na czterech poziomach budynku. Natomiast na parterze, w lokalu o powierzchni 45 mkw. na początku października swój showroom otworzyła polska marka Muscat oferująca autorskie oprawki do okularów.
Kamienica przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie, należąca do Real Management S.A. została całkowicie odnowiona w 2012 roku, a w 2020 roku gruntownie wyremontowana. Właściciel budynku przygotował w niej ok. 1800 mkw. wysokiej jakości powierzchni biurowej i handlowej. Kamienica posiada trzy kondygnacje naziemne i jedną podziemną. Eleganckie i nowoczesne biura mieszczą się na parterze oraz na 1 i 2 piętrze. Na poziomie -1 Inwestor przygotował dla swojego najemcy centrum szkoleniowe, w którym wybudował sale konferencyjne, salki treningowe, salkę fitness, strefę relaksu i 100-metrową kuchnię z jadalnią. Z przodu budynku znajdują się lokale handlowe i usługowe, które posiadają obszerne witryny z bezpośrednią ekspozycją na deptak.
Historycznie budynek składał się z kamienicy frontowej i trzech oficyn, do których prowadziła brama frontowa przy Krakowskim Przedmieściu oraz dziedziniec w środku nieruchomości. Zachowując zabytkowy charakter, inwestor połączył powierzchnię szklanym dachem, a pomiędzy parterem i pierwszym piętrem dodał szklany strop, dzięki któremu światło dzienne dociera do poziomu -1. Obecnie kamienica wynajęta jest w 93%. Na swojego najemcę czeka jeszcze lokal o powierzchni 113 mkw. przeznaczony pod kawiarnie, lekką gastronomię lub lokal usługowo-handlowy.
Źródło: Real Management S.A.