Katarzyna Zielińska, popularna aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna została twarzą sieci regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park, które powstają w kilkunastu miastach do 100 tys. mieszkańców, na terenie całej Polski. Będzie to pierwszy przypadek, gdy aktor lub aktorka zostaje ambasadorem, nie pojedynczego obiektu, ale całej sieci centrów handlowych. Pierwsze Quick Parki otworzą się jeszcze w listopadzie – w Mysłowicach i Strzegomiu.
„Zdecydowałam się na podjęcie współpracy z siecią Quick Park ponieważ bardzo odpowiada mi jej charakter. Sama jestem matką, łączącą wychowanie dziecka z intensywną pracą zawodową, więc często nie mam czasu na zakupy w wielkich centrach handlowych.” – mówi Katarzyna Zielińska.
Quick Parki powstają w mniejszych miejscowościach, przy ruchliwych drogach z łatwym dojazdem, a co bardzo ważne będzie można w nich dokonać codziennych, podstawowych zakupów dla całej rodziny.
Aktorka weźmie udział w uroczystym otwarciu obiektu w Mysłowicach, a jej wizerunek zostanie wykorzystany w kampanii promocyjnej Quick Parków na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie i radio.
Quick Park Mysłowice to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni blisko 16 tys. m². W obiekcie przewidziane jest około 60 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych, punkt obsługi mieszkańców Urzędu Miasta oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe zaoferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.