Sieć sklepów odzieżowych KIK od października ubiegłego roku uruchomiła nowy kanał komunikacji z klientami – social media. Chodzi o blog i profil w serwisie Facebook. KIK zapowiada też nowe otwarcia lokali handlowych.
Kontakt z klientem obejmuje obecnie nie tylko samą wizytę w sklepie. Zapewnienie dostępu do wszystkich kanałów kontaktu sprzyja również, poza utrzymywaniem zainteresowania, pozyskiwaniem feedbacku na temat marki. W oparciu o zdobyte opinie, sugestie i uwagi firma może na bieżąco weryfikować i dostosowywać zakres działań do wymagań konsumentów, a także optymalizować elementy wymagające odświeżenia.
Po otwarciu sklepów we Wrocławiu, Gdańsku, Wieluniu i Suwałkach w pierwszym kwartale br. właściciele sieci KiK wzbogacił portfolio o lokal handlowy w Starogardzie Gdańskim, a wśród kolejnych lokalizacji, których otwarcie zaplanowano w najbliższych tygodniach, są sklepy w województwach wielkopolskim, śląskim, pomorskim, lubelskim i mazowieckim.