Flagową inwestycję spółki Echo Investment – Browary Warszawskie – realizowaną w kwartale ulic Grzybowskiej, Wroniej, Chłodnej i Krochmalnej już wkrótce będzie można zobaczyć za pomocą specjalnej aplikacji VR, tworzonej przez Immersion – największą polską firmę, tworzącą aplikacje oraz gry w wirtualneji rozszerzonej rzeczywistości.
Browary Warszawskie to inwestycja powstająca w szczególnym miejscu. Tu, w 1846 roku powstał warszawski browar Haberbusch i Schiele, największy w Królestwie Polskim i jeden z naj-ważniejszych na piwowarskiej mapie Europy, prosperujący aż do czasów II wojny światowej.
Koncepcja nowej zabudowy miejsca, którą stworzyło Echo Investment, przywróci cały kwartał Warszawie i warszawiakom. Do jego opracowania deweloper zaprosił renomowaną pracownię JEMS Architekci.
Z inicjatywy Echo Investment powstaje obecnie specjalna aplikacja VR, która pozwoli przyszłym mieszkańcom, pracownikom biur i wszystkim ciekawym rozwoju tego kwartału miasta zobaczyć gotowe Browary Warszawskie.. Klient ma niezwykłą szansę zobaczenia, ale i realistycznego doświadczenia tego, co otrzyma. VR staje się nowym must-have dla najwyższej klasy nieruchomości. Technologia ta jest potężnym narzędziem nie tylko w planowaniu i sprzedaży, ale także w budowaniu relacji z potencjalnym nabywcą już od pierwszych chwil.
Immersion jest jedną z pierwszych firm oferującą pełen wachlarz doświadczeń wirtualnej prezentacji projektów z rynku nieruchomości. W trakcie swojej ponad trzyletniej działalności firma zyskała zaufanie zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym, tworząc aplikacje w technologii VR/AR dla takich marek jak Bayer, HBO, T-Mobile.