W październiku w centrum handlowym Galeria Leszno swoje lokale otworzyło dwóch nowych najemców – Pako Lorente i sieć dyskontów Action. Tym samym Galeria Leszno osiągnęła 100% komercjalizacji powierzchni handlowej, która liczy blisko 40 000 m².
W Parku Handlowym na powierzchni 1193,40 m2 otworzył się pierwszy w Polsce sklep międzynarodowej sieci dyskontów niespożywczych Action. Znak rozpoznawczy Action to produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W ofercie sklepu znajduje się ponad 6000 różnych artykułów,a asortyment co tydzień wzbogacany jest o ponad 150 nowych produktów.
Na pierwszym piętrze Galerii, w sąsiedztwie lokali Cropp i Sinsay, na powierzchni 80 m2 otworzył się salon marki Pako Lorente, który wzbogaci ofertę mody męskiej. Pako Lorente to polska marka oferująca szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i płaszczy oraz akcesoriów i obuwia.
W ofercie handlowej Galerii Leszno znajduje się ponad 100 lokali, w tym market budowlany Castorama, supermarket Intermarche, oraz znane marki modowe, takie jak m.in.: H&M, Sinsay, Mohito, Reserved, Stradivarius, C&A, CCC i Smyk z ofertą mody i zabawek dla dzieci. Galeria Leszno to również ulubione miejsce spotkań. Galeria posiada szeroki wybór restauracji i kawiarni. To również centrum rozrywki; w Galerii mieści się Fitness Club Sporting, plac zabaw dla dzieci oraz 4-salowe kino Cinema 3D. W czerwcu 2016 otworzyła się nowa część Galerii – Park Leszno, jednopoziomowy budynek o powierzchni ok 6500 m2, z docelową ofertą 8 wielkopowierzchniowych sklepów, w tym m.in. Media Expert, Martes Sport, Drogeria Hebe czy KiK .
Za zarządzanie i komercjalizację Galerii Leszno odpowiada firma Multi Poland.