4 kwietnia 2017 roku sieć handlowa Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy cyfrowej Mobility. Tym samym klienci w całej Polsce mogą już za pośrednictwem doradców klienta korzystać z obsługi w sklepach z wykorzystaniem technologii mobilnych.
Wdrożony właśnie w sklepach sieci handlowej Leroy Merlin Polska projekt Mobility to platforma cyfrowa wspierająca obsługę sprzedażową oraz budowanie relacji z klientami i pracownikami w 55 sklepach w całym kraju. Łącznie ponad 9 000 pracowników sieci zostało wyposażonych w urządzenia mobilne z dostępem do internetu i aplikacji mobilnych, wspierających komunikację i obsługę sprzedaży. Dzięki temu od 4 kwietnia statystycznie każdy pracownik dysponuje godziną więcej do wykorzystania na obsługę klienta.
Dzięki zastosowaniu technologii mobilnych klienci mogą liczyć na szybszą i bardziej kompleksową obsługę w punktach sprzedaży. Platforma Mobility umożliwia także zaawansowane wykorzystanie technicznych możliwości smartfonów, jak np. aparat fotograficzny (jako skaner kodów kreskowych). System działa w oparciu o wprowadzony we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci darmowy internet Wi-Fi.