Lider płatności odroczonych z biznesowym wsparciem dla klinik. Firma LM PAY S.A. chce wspierać rozwój klinik. Na początek – wsparcie marketingowe. – Widzimy, że kliniki, które w swoim modelu biznesowym uwzględniają płatności odroczone dla pacjentów, szybciej zdobywają nowych klientów i mają więcej klientów powracających – przekonuje Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.
Z LM PAY S.A. współpracuje już ponad 12 tys. klinik, w których można skorzystać od razu z wybranej formy płatności odroczonych. Firma planuje zadebiutować na giełdzie jeszcze w tym roku.
Rynek finansowania usług medycznych przeżywa w ostatnich latach prawdziwy boom. Coraz więcej osób korzysta z wygodnych odroczonych płatności także za zabiegi medyczne – zarówno w gabinetach stomatologicznych czy medycyny estetycznej, jak i w klinikach weterynaryjnych czy dietetycznych.
– Na rynku finansowania usług medycznych działamy od 2010 roku, ale właśnie w ostatnich kilku latach obserwujemy, jak nabiera tempa trend Care now, Pay later (CNPL). To z pewnością efekt dopasowywania się do odbiorców, którzy oswoili się z płatnościami odroczonymi i oczekują tego typu wygodnych innowacji. To z pewnością także zjawisko wyraźnej zmiany podejścia klinik do oferowania w planach leczenia tego typu płatności odroczonych – zwraca uwagę Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A.
Źródło: PAY S.A.