Louvre Hotels Group ogłasza 5-letni plan strategiczny działań na rynku nieruchomości.
Louvre Hotels Group ogłasza 5-letni plan strategiczny obejmujący znaczącą inwestycję dla wzmocnienia wiodącej pozycji grupy w segmencie midscale.
Na nowy kierunek strategiczny składają się 3 etapy:
• Do 2025 roku: szczegółowe opracowanie oraz wdrożenie nowego planu i modelu biznesowego, a także zredefiniowanie podstawowych założeń każdej z marek.
• W latach 2026–2027: pobudzenie wzrostu organicznego.
• W 2028 roku: badanie dodatkowych możliwości.
Wszystkie te innowacje stanowią czynniki wzrostu i zwiększają produktywność hoteli sieciowych, jeszcze bardziej wzmacniając wiodącą pozycję Louvre Hotels Group na rynku midscale we Francji i na świecie.
– Ogłoszenie strategicznego planu na najbliższe 5 lat to dla całej naszej firmy powód do wielkiej dumy. Zespoły pracowały nad nim bardzo intensywnie i wraz z komitetem wykonawczym jestem pod ogromnym wrażeniem ich zaangażowania i poświęcenia. Dziś Louvre Hotels Group wkracza w nową fazę swojego rozwoju. Jesteśmy zdeterminowani, aby zrealizować nasz plan i przy wsparciu naszego udziałowca, Jin Jiang International Co., Ltd., budować przyszłość Louvre Hotels Group – mówi Federico J. González, CEO Louvre Hotels Group.
Źródło: Louvre Hotels Group.