Grupa Orbis, największa sieć hotelowa w Polsce i w Europie Wschodniej, wynajęła blisko 2 400 mkw. w warszawskim biurowcu Lumen. W transakcji firma JLL reprezentowała właściciela budynku, natomiast Cushman & Wakefield doradzał najemcy. Orbis wprowadzi się do nowej siedziby już wiosną tego roku.
„Grupa Orbis jest bardzo aktywnym podmiotem na rynku nieruchomości komercyjnych, jednak po raz pierwszy realizujemy proces relokacji biura w tak dużej skali. Decydując o wyborze nowej lokalizacji warszawskiej siedziby kierowaliśmy się wynikami ankiety przeprowadzonej wśród pracowników Grupy, którzy jednogłośnie opowiedzieli się za utrzymaniem siedziby w centrum miasta. Ważnymi czynnikami mającymi wpływ na wybór były również: dostępność komunikacji publicznej, w tym dogodnego połączenia z lotniskiem Chopina, usługi dodatkowe oferowane w bezpośredniej okolicy oraz satysfakcjonujące warunki finansowe najmu” – opisują Dominik Sołtysik, Członek Zarządu i Chief Development & Investment Officer Orbis S.A.oraz Małgorzata Gajuk, Dyrektor ds. Asset Management Orbis S.A.
Budynki Lumen i Skylight to część niezwykle popularnego kompleksu Złote Tarasy. Łącznie oba biurowce oferują ponad 45 000 mkw. nowoczesnej powierzchni, zapewniającej komfortowe warunki pracy. Niewątpliwym atutem Lumen i Skylight jest ich lokalizacja – w samym sercu Warszawy i w bezpośrednim sąsiedztwie licznych udogodnień, takich jak lokale gastronomiczne, sklepy, czy kina. Ponadto, tuż obok znajduje się Dworzec Warszawa Centralna, a także liczne przystanki komunikacji miejskiej. Inwestycja została zrealizowana w zgodzie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM.