Polska marka sportowa 4F w 2016 roku zadebiutuje na rynku łotewskim. Doradztwem w rozwoju sieci i pozyskiwaniem atrakcyjnych lokalizacji w centrach handlowych zajmie się Colliers International.
W Polsce asortyment 4F dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży, w tym około 150 to sklepy monobrandowe. Obecnie marka dostępna jest – dzięki sprzedaży hurtowej – w 24 krajach europejskich. W 2016 roku 4F zacznie rozwijać własną sieć sprzedaży detalicznej, m.in. na Łotwie.
– . W pierwszej kolejności rozważane są obiekty handlowe w Rydze – mówi Agnieszka Baczyńska, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International. I dodaje: – Rynek łotewski staje się coraz bardziej interesujący dla polskich najemców. Kilkoro z nich już podjęło decyzję o ekspansji, m.in.: Reserved, Gino Rossi, CCC, Multikino. Otwarcie pierwszych sklepów 4F zaplanowane jest na wiosnę 2016 roku.