Utworzona w kwietniu 2020 r. grupa CPG Europe, regionalny oddział RPM International Inc., łączy pod wspólnym parasolem czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex i Dryvit.
Na całym kontynencie CPG Europe produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, które odpowiadają na złożone wymagania współczesnego budownictwa. Marki skupione w CPG Europe zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje i systemy dachowe.
Melissa Schoger, prezes CPG Europe, powiedziała: „Cieszymy się, że możemy ogłosić powstanie nowej rodziny marek, które po raz pierwszy zostały objęte wspólnym parasolem. Połączenie tak wyjątkowych zespołów, produktów i usług oznacza, że możemy wykorzystać wspólną fachową wiedzę, umiejętności i innowacje, aby zaproponować branży budowlanej jedyną w swoim rodzaju, unikalną ofertę.”
Dzięki ponad 1400 pracownikom w całej Europie i długiej liście wiodących na rynku, specjalistycznych, zaawansowanych technologicznie produktów, grupa CPG Europe jest doskonale przygotowana do tego, aby dostarczać europejskiemu rynkowi budowlanemu wysokiej jakości rozwiązania.
Jonathan Hartmann, prezes ds. sprzedaży i marketingu w CPG Europe, powiedział: „Specjalistyczny charakter naszych produktów oznacza, że każda marka jest ekspertem w swojej dziedzinie i jest w stanie udzielać porad i wsparcia technicznego na bazie swoich wieloletnich doświadczeń oraz najnowszych badań.
Unikalne połączenie marek w CPG Europe oznacza, że nasza grupa jest wyjątkowo dobrze przygotowana, aby być na rynku partnerem, który zna swoje obszary specjalizacji lepiej niż ktokolwiek inny, a jednocześnie działa na tyle szeroko, aby oferować wiele komplementarnych rozwiązań budowlanych i dostarczać je w skali ogólnoeuropejskiej.”
Barbara Radziwon, dyrektor zarządzająca CPG Europe w regionie Europy Wschodniej, podkreśliła: „Dzięki współpracy w ramach CPG Europe jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kompleksowej obsługi inwestycji i inwestorów, generalnych wykonawców i pracowni architektonicznych. Ponadto otrzymujemy dostęp do nowych produktów i nowych rynków, co stwarza wszystkim naszym markom duże możliwości rozwoju.”