rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Marketing nieruchomości inwestycyjnych

Prawie połowa inwestycji deweloperskich dysponuje budżetami marketingowymi w przedziale od 1% do 2% prognozowanej wartości sprzedaży. Do najpopularniejszych kanałów promocyjnych wciąż należy reklama prasowa czy reklama w Internecie. Najczęściej wynika to tylko z przyzwyczajeń deweloperów a także  faktu, że te narzędzia są sprawdzone i do dzisiaj przynoszą zamierzone efekty. Oczywiście najskuteczniejszym sposobem zachęcenia klientów do kupna nieruchomości inwestycyjnej jest obniżka ceny.  W tym roku wielu deweloperów przygotowało bardzo atrakcyjne promocje cenowe na wszystkich praktycznie inwestycjach. Koniec roku z pewnością upłynie pod hasłem kończącego się programu „Rodzina na Swoim” dzięki któremu wielu inwestorów będzie podkreślało tę kwestię w swoich materiałach promocyjnych. Inną metodą przyciągnięcia kupujących jest udział w targach mieszkaniowych. Udział ten pozwala nie tylko się pokazać, ale także nawiązać bezpośrednie relacje z klientami. Jednak z badań prowadzonych przez jeden z portali wynika, że targi są coraz niżej oceniane przez deweloperów w rankingach skuteczności działań promocyjnych. Coraz popularniejsze jest natomiast budowanie domów pokazowych lub pokazywanie gotowych lokali. Dzięki temu klienci mogą odkryć pełen potencjał nieruchomości  bez  konieczności podejmowania decyzji o zakupieTaki lokal daje możliwość dokładnego obejrzenia nieruchomości – wielkości pomieszczeń, okien, drzwi. Dzięki temu klient może zaplanować aranżację czy dopasować rozmieszczenie ścian działowych i sanitariatów. Pozwala to także zaplanować ewentualne przeróbki, czy prace dodatkowe, które maksymalnie dostosują nieruchomość do potrzeb klienta.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora