Spółka MMSport, dystrybutor generalny na Polskę marek, m.in. Under Armour i Keen, otwiera sklep fabryczny w swojej nowej bazie logistyczno-biurowej oraz wyjawia plany rozwoju.
Oficjalne otwarcie sklepu fabrycznego z ofertą marki sportowej Under Armour
i outdoorowej Keen, odbędzie się 8 kwietnia 2017. Podczas wydarzenia, między godz. 10 a 14 na klientów czekać będzie nie tylko najnowszy asortyment dystrybuowanych marek, ale również zaplanowano dodatkowe atrakcje. Swoją obecność potwierdzili ambasadorzy sportowi oraz sympatycy marki Under Armour, a wśród nich: aktor Krzysztof Wieszczek, kick-bokserka Iwona Nieroda, czy maratończyk – Andrzej Lachowski.
Sklep zlokalizowany będzie w Krakowie-Bielanach, przy zachodniej obwodnicy Krakowa i drodze Kraków-Oświęcim (oficjalny adres: Kryspinów 357). Mieścić się będzie w niedawno oddanym budynku biurowym Spółki MMSport. Otwarcie stanowi kolejny etap inwestycji Spółki w rozwój centrum magazynowo – logistycznego firmy. Wcześniej, na przełomie roku, oddano do użytku pierwszy budynek magazynowy, wyposażony w wielopoziomowe regały, co pozwoliło zwiększyć dwukrotnie przestrzeń magazynową Dystrybutora.
Decyzja o inwestycji we własną bazę logistyczno-biurową powstała w 2015 roku, gdy firma miała 20 lat i wynajmowała już ponad 1000 m.kw. powierzchni na magazyn i biuro, a zapotrzebowanie na większą przestrzeń rosło z każdym sezonem – mówi Maciej Maciantowicz, Prezes MMSport.
– Projekt o roboczej nazwie „2017” zakładał, że do tego roku będziemy mieć swoją własną bazę, w której będziemy mogli realizować rosnący biznes. Początkowo wydawało się to dość ambitnym planem, ale udało się go zrealizować w kilkanaście miesięcy. Jesienią 2015 r. podpisaliśmy porozumienie o zakupie działki i przejęciu istniejącej, niedokończonej hali wraz z pozostałymi zabudowaniami. Następnie rok później dopięliśmy całą transakcję i zrealizowaliśmy pierwszy krok czyli halę magazynową. W bieżącym roku dokończyliśmy budynek biurowy (400 mkw.), na parterze którego zlokalizowany będzie sklep fabryczny. Jednak poczynione inwestycje to dopiero fragment kilkuletniego planu rozwoju – wyjawia Maciej Maciantowicz. Przed nami jeszcze 3 kolejne etapy projektu rozbudowy, a wśród nich oddanie do użytku budynku wystawienniczo-magazynowego w ostatnim kwartale tego roku oraz powiększenie kompleksu biurowo-handlowego w najbliższych dwóch latach.
Powierzchnia sklepu fabrycznego będzie liczyć 100 mkw., a powierzchni magazynowych, którymi aktualnie dysponuje firma to ok. 1000 mkw., a metraż ten z czasem zwiększy się o drugie tyle. Kolejny planowany budynek to „hybrydowy” (tj. wielofunkcyjny) budynek magazynowo – eventowy o powierzchni 360 mkw. Będzie wykorzystywany jako nadwyżka magazynowa w okresie wysokiego sezonu dystrybucji oraz przestrzeń, w której będą odbywać się pokazy nowych kolekcji oraz spotkania kontraktacyjne dla odbiorców hurtowych, jak również