Z życia spółek

Monitoring wizyjny narzędziem komercyjnej promocji

Hotel Aquarion Zakopane
Przedstawiciele branży turystycznej doskonale wiedzą, że poza ceną pobytu, dla gości obiektów wypoczynkowych kluczowe znaczenie ma jakość, komfort oraz poczucie bezpieczeństwa.

Rozumiejąc tę potrzebę Klientów, wielu przedsiębiorców inwestuje w nowoczesne systemy monitoringu wizyjnego, który stanowi nie tylko narzędzie służące zwiększeniu bezpieczeństwa, ale także doskonałą reklamę dla danego miejsca.

Jednym z dostawców takich systemów jest Axis – firma, która ma w swoim portfolio wiele wdrożeń w zakresie monitoringu wizyjnego na świecie oraz w Polsce. Axis skutecznie zrealizował projekty dla kalifornijskiego Huntington Beach, Wejherowa i jednego z zakopiańskich hoteli.

Kamery Axis zostały zamontowane m.in. na terenie nowopowstałego hotelu Aquarion w Zakopanem. Luksusowy hotel oferuje 136 pokoi hotelowych, sale konferencyjne oraz Aquapark. Dzięki dogodnemu położeniu oraz słynnemu kompleksowi SPA ośrodek ten należy do najczęściej odwiedzanych miejsc w stolicy Tatr.

Dzięki kamerom Axis każdy może zobaczyć w czasie rzeczywistym najatrakcyjniejsze miejsca w Polsce.