Najmłodszy monobrandowy sklep Converse w sierpniu dołączył do grona najemców Złotych Tarasów. W procesie negocjacji właściciela marki wspierali konsultanci z Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych firmy doradczej BNP Paribas Real Estate Poland.
W ciągu ostatnich dwóch lat konsultanci z Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych firmy doradczej BNP Paribas Real Estate Poland doradzali przedstawicielom firmy Amersport Group przy wprowadzaniu jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie do łącznie sześciu wiodących centrów handlowych w Polsce i w Czechach. Najmłodszy monobrandowy sklep Converse w sierpniu dołączył do grona najemców Złotych Tarasów.
„Popularne na całym świecie marki stawiają – co zupełnie naturalne – na najlepsze handlowe adresy. To nie tylko dbałość o footfall, ale także o wizerunek i wzrost rozpoznawalności marek. Przez dwa lata udało nam się pomóc oficjalnemu dystrybutorowi marki Converse „zameldować się” we flagowych obiektach handlowych w Polsce i regionie. To duży sukces.” – mówi Natasa Mika z Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, BNP Paribas Real Estate Poland.
Sklep w Złotych Tarasach jest 10. monobrandowym sklepem marki w Polsce.
Pozostałe sklepy za które odpowiedzialni byli konsultanci BNP Paribas Real Estate znajdują się w Posnanii, łódzkiej Manufakturze, krakowskim centrum Serenada, gdyńskiej Rivierze, a także w jednym z najpopularniejszych i największych kompleksów handlowych w Czechach, zlokalizowanym w Pradze obiekcie Chodov.