W listopadzie grono najemców kompleksu Monopolis powiększyło Monocafe, w grudniu uzyskano pozwolenie na użytkowanie, a w najbliższych dniach do swoich nowych przestrzeni wprowadzi się pierwszy najemca biurowy, czyli szwajcarski koncern Clariant. To jednak dopiero początek. W ubiegłym tygodniu bowiem została podpisana umowa najmu ponad 1000 mkw. powierzchni biurowej z Digital New Agency. Tym samym komercjalizacja łódzkiego projektu osiągnęła poziom ponad 80%.
Kolejny najemca Monopolis, innowacyjna firma z branży IT, to wyraźny sygnał dobrej passy na łódzkim rynku powierzchni biurowych. Zarówno podpisanie umowy z firmą Digital New Agency, jak i liczba odbywanych rozmów z potencjalnymi użytkownikami daje powody do optymistycznego patrzenia w przyszłość. Cieszy mnie fakt, że nareszcie mamy w Łodzi odpowiednią ilość powierzchni biurowej najwyższej klasy, która znacznie zwiększa konkurencyjność naszego miasta w oczach potencjalnych inwestorów.
Krzysztof Witkowski, Prezes Zarządu spółki Virako