MVGM podsumowuje pierwsze półrocze działalności nieruchomości inwestycyjnej CH Forum Gliwice. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku CH Forum Gliwice, jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Śląsku, zanotowało znaczący wzrost liczby odwiedzających – footfall wzrósł niemal o 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2022 roku.
Dodatkowo, obroty osiągnęły poziom 17 proc. wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Te wyniki stanowią pozytywny trend oraz obiecujący prognostyk na przyszłe miesiące. Właściciel, Deka Immobilien, wraz z zarządcą nieruchomości MVGM, kontynuują obrany kierunek rozwoju galerii, którego podstawą jest odpowiadanie na potrzeby odwiedzających, dlatego też przeprowadzili badania wśród obecnych klientów oraz mieszkańców strefy zasięgu i planują wprowadzenie szeregu zmian oraz udogodnień mających na celu podniesienie atrakcyjności obiektu.
Najnowsze dane finansowe, liczba odwiedzających, obroty najemców, ale przede wszystkim wnioski z raportu, które wskazują że 40 proc. mieszkańców strefy zasięgu galerii jest jej lojalnymi klientami, potwierdzają pozycję CH Forum Gliwice jako lokalnego lidera w sektorze handlowym. Obserwowane trendy wzrostowe to efekt innowacyjnego podejścia do zarządzania nieruchomością. Stawiamy na różnorodny tenant-mix oraz wprowadzanie kolejnych udogodnień dla klientów w celu wzmocnienia dominującej roli galerii w regionie. W minionym półroczu podpisaliśmy umowy z nowymi dużymi najemcami na ponad 6300 mkw. Wśród nowych marek znaleźli się m.in. z Tous Jewelry, Medicine, Apart Mennica, Pandora, Intimissimi, Starbucks, Kodano i Homla. Ponadto, Home & You zwiększyło swoją powierzchnię wynajmu do ponad 500 mkw. i otworzyło swój flagowy salon w mieście. – wyjaśnia Małgorzata Słowik, Leasing Director, MVGM.
Istotne jest, by co jakiś czas zweryfikować i poznać w sposób rzetelny, czyli za pomocą badań społecznych, preferencje obecnych i potencjalnych klientów. Na przestrzeni kilu lat ich przyzwyczajenia, potrzeby i profil zmieniają się. W CH Forum Gliwice chcemy podążać za klientem i oferować mu sprofilowane udogodnienia czy usługi.- mówi Małgorzata Słowik.
Raport ujawnił nam ogromny potencjał tkwiący w sferze zasięgu. Pozyskane wnioski wsparły nas w zdefiniowaniu warunków, które muszą zostać spełnione, aby przyciągnąć nowe osoby do CH Forum Gliwice w przyszłości. Bazując na tych ustaleniach, opracowaliśmy wszechstronną strategię, nakreślającą kierunki dalszego rozwoju centrum w obszarze leasingu, marketingu oraz customer experience.- podkreśla Martyna Pustuł, Head of Retail Property Management, MVGM.
W procesie tworzenia nowego konceptu customer experience wzięliśmy pod uwagę całokształt wrażeń, emocji i interakcji, które towarzyszą klientom podczas ich wizyt w CH Forum Gliwice.– kontynuuje Martyna Pustuł.
Już wkrótce zaprezentujemy mieszkańcom regionu zupełnie nową linię komunikacji. W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów planujemy wzmocnić naszą obecność w kanałach digitalowych, tworząc bardziej różnorodne treści. Będzie więcej materiałów wideo a także rozszerzymy naszą współpracę z influencerami. Nasi klienci mogą oczekiwać wielu atrakcyjnych inicjatyw, zarówno o charakterze rozrywkowym, jak i edukacyjnym. Wierzymy, że każdy odnajdzie coś ciekawego dla siebie. – wyjaśnia Martyna Pustuł.
Źródło: MVGM.