MVGM podsumowuje pierwsze półrocze działalności nieruchomości inwestycyjnej CH Forum Gliwice. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku CH Forum Gliwice, jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Śląsku, zanotowało znaczący wzrost liczby odwiedzających – footfall wzrósł niemal o 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2022 roku.
Dodatkowo, obroty osiągnęły poziom 17 proc. wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Te wyniki stanowią pozytywny trend oraz obiecujący prognostyk na przyszłe miesiące. Właściciel, Deka Immobilien, wraz z zarządcą nieruchomości MVGM, kontynuują obrany kierunek rozwoju galerii, którego podstawą jest odpowiadanie na potrzeby odwiedzających, dlatego też przeprowadzili badania wśród obecnych klientów oraz mieszkańców strefy zasięgu i planują wprowadzenie szeregu zmian oraz udogodnień mających na celu podniesienie atrakcyjności obiektu.
Najnowsze dane finansowe, liczba odwiedzajÄ…cych, obroty najemców, ale przede wszystkim wnioski z raportu, które wskazujÄ… że 40 proc. mieszkaÅ„ców strefy zasiÄ™gu galerii jest jej lojalnymi klientami, potwierdzajÄ… pozycjÄ™ CH Forum Gliwice jako lokalnego lidera w sektorze handlowym. Obserwowane trendy wzrostowe to efekt innowacyjnego podejÅ›cia do zarzÄ…dzania nieruchomoÅ›ciÄ…. Stawiamy na różnorodny tenant-mix oraz wprowadzanie kolejnych udogodnieÅ„ dla klientów w celu wzmocnienia dominujÄ…cej roli galerii w regionie. W minionym półroczu podpisaliÅ›my umowy z nowymi dużymi najemcami na ponad 6300 mkw. WÅ›ród nowych marek znaleźli siÄ™ m.in. z Tous Jewelry, Medicine, Apart Mennica, Pandora, Intimissimi, Starbucks, Kodano i Homla. Ponadto, Home & You zwiÄ™kszyÅ‚o swojÄ… powierzchniÄ™ wynajmu do ponad 500 mkw. i otworzyÅ‚o swój flagowy salon w mieÅ›cie. – wyjaÅ›nia MaÅ‚gorzata SÅ‚owik, Leasing Director, MVGM.
Istotne jest, by co jakiś czas zweryfikować i poznać w sposób rzetelny, czyli za pomocą badań społecznych, preferencje obecnych i potencjalnych klientów. Na przestrzeni kilu lat ich przyzwyczajenia, potrzeby i profil zmieniają się. W CH Forum Gliwice chcemy podążać za klientem i oferować mu sprofilowane udogodnienia czy usługi.- mówi Małgorzata Słowik.
Raport ujawnił nam ogromny potencjał tkwiący w sferze zasięgu. Pozyskane wnioski wsparły nas w zdefiniowaniu warunków, które muszą zostać spełnione, aby przyciągnąć nowe osoby do CH Forum Gliwice w przyszłości. Bazując na tych ustaleniach, opracowaliśmy wszechstronną strategię, nakreślającą kierunki dalszego rozwoju centrum w obszarze leasingu, marketingu oraz customer experience.- podkreśla Martyna Pustuł, Head of Retail Property Management, MVGM.
W procesie tworzenia nowego konceptu customer experience wziÄ™liÅ›my pod uwagÄ™ caÅ‚oksztaÅ‚t wrażeÅ„, emocji i interakcji, które towarzyszÄ… klientom podczas ich wizyt w CH Forum Gliwice.– kontynuuje Martyna PustuÅ‚.
Już wkrótce zaprezentujemy mieszkaÅ„com regionu zupeÅ‚nie nowÄ… liniÄ™ komunikacji. W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów planujemy wzmocnić naszÄ… obecność w kanaÅ‚ach digitalowych, tworzÄ…c bardziej różnorodne treÅ›ci. BÄ™dzie wiÄ™cej materiałów wideo a także rozszerzymy naszÄ… współpracÄ™ z influencerami. Nasi klienci mogÄ… oczekiwać wielu atrakcyjnych inicjatyw, zarówno o charakterze rozrywkowym, jak i edukacyjnym. Wierzymy, że każdy odnajdzie coÅ› ciekawego dla siebie. – wyjaÅ›nia Martyna PustuÅ‚.
Źródło: MVGM.