Z życia spółek

Nagroda Marketingu 2019 – Master of International Marketing przyznana

Długosz_Natalia
Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

Kapituła IX edycji konkursu – w skład której weszli: prezesi spółek, członkowie zarządu, dyrektorzy marketingu, eksperci branżowi i zwycięzcy poprzednich edycji konkursu – nagrodziła wybitnych marketerów. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie wyróżniających się polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, osiągających ponadprzeciętne wyniki zarówno w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali 28 listopada 2019 roku na zakończenie dwudniowego Kongresu Executive Summit. Statuetki i dyplomy wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych oraz przyznano nagrodę główną GRAND PRIX.

– Nagroda w kategorii marketing międzynarodowy dowodzi, że także w branży technicznej mogą powstać kampanie, które wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem. Nagrodę tę zawdzięczamy spójnym i skutecznym kampaniom marketingowym implementowanym jednocześnie na wielu europejskich rynkach. Dziękuję wszystkim za zaufanie i dobrą współpracę. Jestem dumna, z faktu, że prawdziwie globalne strategie marketingowe mogą powstawać również w Polsce – mówi Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo.

Resideo to firma o globalnym zasięgu, o wartości 4,8 mld USD, łącznie zatrudniająca około 14,5 tys. pracowników. Firma jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań w zakresie komfortu i bezpieczeństwa, głównie w środowiskach mieszkalnych oraz dystrybutorem urządzeń niskonapięciowych i zabezpieczających.