Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, zaprojektował i wdrożył system cyfrowego kanału komunikacji w jednym z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej – Pekao S.A. Technologia digitalizująca działania reklamowo-informacyjne została wprowadzona w sześciu placówkach, w tym we flagowym oddziale zlokalizowanym w słynnym warszawskim Cedecie. Tym samym kolejna duża marka podjęła kroki zmierzające do ograniczenia papierowych formatów i umożliwiła swoim klientom cyfrowe doświadczanie, dotychczas analogowej, przestrzeni.
Bank Pekao przechodzi transformację technologiczną na wielu poziomach, nie mogło jej zabraknąć w placówkach, czyli w miejscu, w którym klient ma bezpośredni kontakt z marką. Zależy nam, aby klienci czuli się u nas komfortowo, mogli doświadczać najnowocześniejszych rozwiązań. Z drugiej strony system digital signage pozwala nam sprawniej zarządzać komunikacją marketingową, podawać klientom treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu jest ona skuteczniejsza.
Jorge Sanchez, dyrektor w Biurze Marketingu Banku Pekao S.A.
Wdrożone rozwiązanie daje klientom banku możliwość doświadczania cyfrowej przestrzeni i konsumowania działań informacyjno-marketingowych w zupełnie nowy sposób. Placówka nabiera także nowego wymiaru w kontekście wizerunkowym, stając się silnym, ale zarazem estetycznym impulsem w przestrzeni outdoor. Czujemy się wyróżnieni mogąc pracować z Pekao S.A. przy tym projekcie i podejmować wspólne działania na rzecz digitalizowania analogowych dotychczas formatów. Tym cenniejsze to doświadczenie, że wpisuje się w niezmiernie ważny dla nas nurt paperless.
Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.