NEPI Rockcastle zostało nagrodzone w branżowym konkursie.
NEPI Rockcastle otrzymało 1 złotą statuetkę i trzy srebrne w ramach 13. edycji najważniejszego marketingowego konkursu branżowego organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. W tym roku do PRCH Retail Awards zgłoszonych zostało aż 120 prac w 11 kategoriach, co stanowi rekordową liczbę, od początku istnienia konkursu.
Do konkursu firma NEPI Rockcastle zgłosiła 13 projektów w aż 9 kategoriach. Nagrody przyznano 35 projektom, w tym 10 złotych i 24 srebrne. Przyznane nagrody podkreślają zarówno siłę marki NEPI Rockcastle, jak i poszczególnych galerii znajdujących się w porfolio Grupy. Spośród 103 nominowanych projektów jurorzy nagrodzili w tym roku 35.
– Niezmiernie cieszymy z otrzymanych nagród, to sukces całego zespołu, złoto i trzy srebra w tak prestiżowym konkursie to wspaniały wynik, który pokazuje, że nowatorskie podejście i perfekcyjna realizacja przynoszą efekty – dla nas, naszych klientów i naszch najemców. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż 13 nominacji do głównej nagrody i aż 4 statuetki. Bardzo wysoki poziom tegorocznego konkursu oraz rekordowa liczba zgłoszeń były dużym wyzwaniem – podkreśla Dominik Piwek, Head of Marketing NEPI Rockcastle.