EPP jest właścicielem centrów handlowych w Polsce. Firma włączyła się w ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciw COVID-19 „Ostatnia prosta”.
EPP wprowadziło punkty szczepień w swoich obiektach na terenie całego kraju. Dodatkowo firma udostępniła 160 nośników reklamowych w swoich obiektach na potrzeby kampanii promującej szczepienia, nie pobierając za to opłaty. Działania wspierające Narodowy Program Szczepień są częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz całej branży centrów handlowych.
Pierwsze placówki zapewniające bezpieczną i szybką możliwość zaszczepienia się ruszyły w pięciu centrach EPP: Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, szczecińskim Galaxy, Galerii Młociny w Warszawie, włocławskiej Wzorcowni i King Cross Marcelin w Poznaniu. Kolejne są sukcesywnie uruchamiane w dostępnych lokalach, przychodniach i aptekach na terenie centrów.
– Odpowiedzialność jest jedną z czterech wartości EPP, dlatego od samego początku pandemii prowadzimy liczne działania mające na celu zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa podczas zakupów naszym klientom, pracownikom i najemcom. Uważamy, że powszechne szczepienia są w tej chwili najważniejszym działaniem w walce z pandemią. Bez wahania odpowiedzieliśmy na apel PRCH-u, organizując punkty i promując ideę szczepień w naszych obiektach. Centra handlowe EPP, od lat zintegrowane z lokalną społecznością, docierają do wielu osób z różnych grup wiekowych, dlatego są dobrym kanałem do komunikacji tak ważnego społecznie tematu. Zachęcamy, aby osoby, które dotąd nie zdecydowały się zaczepić, np. ze względu na konieczność wcześniejszej rejestracji lub niedogodną lokalizację, skorzystały z wygodnej i bezpiecznej opcji szczepień w jednym z naszych centrów handlowych – mówi Rafał Kwiatkowski, członek zarządu i wiceprezes ds. operacyjnych w EPP.