rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość handlowa Galeria Młociny z nowymi umowami najmu

EPP_Galeria Młociny_1
Nieruchomość handlowa Galeria Młociny w Warszawie z nowymi umowami najmu.

Warszawska Galeria Młociny nie zwalnia tempa i rozwija swoją ofertę handlowo-rozrywkową. W należącym do EPP i Echo Investment obiekcie od początku roku podpisano umowy z nowymi najemcami, którzy zajmą łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3200 mkw. Dodatkowo na przedłużenie współpracy zdecydowało się aż 28 marek, a kontrakty te obejmują ok. 9000 mkw. Metraż wynajęty nowym i obecnym w obiekcie najemcom stanowi 15% GLA centrum.

Segment modowo-obuwniczy rozszerzony został o Intimissimi Uomo, Garderobę Idealną, a także koncept Wojan Team, skierowany do fanów popularnego gamera. W obiekcie niedługo otworzy się Rituals – marka z luksusowymi produktami do pielęgnacji ciała i do domu. Wśród pozostałych najemców znalazł się salon z prezentami i rozmaitymi gadżetami Nanu-Nana, ofertę wzmocni również marka Action oraz sklep z personalizowanymi upominkami Dreams&Gifts. Do grona najemców gastronomicznych dołączyli Crepe & Co, a niedługo w obiekcie otworzą się restauracje Sakura – Ramen & Sushi oraz Greek House.

– Galeria Młociny to dynamiczny ekosystem. Nieustannie prezentujemy w nim nowe koncepty i popularne marki, aby nasi klienci mogli korzystać z szerokiej gamy produktów i usług dostępnych w jednym miejscu. Nowe umowy oraz liczne przedłużenia kontraktów dowodzą, że nasze działania przynoszą zamierzone efekty, co wpływa zarówno na lojalność odwiedzających Galerię Młociny, jak i na zaufanie ze strony najemców – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

– W strategii rozwoju Galerii Młociny koncentrujemy się na ofercie skierowanej do rodzin z dziećmi. Dlatego oprócz podstawowej propozycji handlowej, rozwijamy również segment rozrywkowy. To właśnie u nas znajduje się najnowocześniejsze Multikino w mieście, teatr WAM oraz centrum rozrywki MK Bowling. Efekty naszych działań, również tych niecodziennych, są zauważane i doceniane. Od tego roku klienci mogą korzystać z dwóch, dostępnych w obiekcie, zjeżdżalni oraz placu zabaw. Przeprowadzone wśród nich badanie GfK z maja tego roku wykazało, że połowa odwiedzających Galerię Młociny z dziećmi, którzy skorzystali ze zjeżdżalni, zaczęła częściej przychodzić do naszego centrum – dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.

Źródło: EPP / materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora