rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Nieruchomość handlowa Galeria Północna z wysoką oceną od klinentów

fot. Galeria Północna (2)
Nieruchomość handlowa Galeria Północna z wysoką oceną od klinentów. 94% klientów Galerii Północnej wysoko ocenia obiekt, a 96% wychodzi z niego z zakupami – takie wyniki płyną z najnowszego badania konsumenckiego, jakie zleciła warszawska galeria. Pozytywne noty obiekt otrzymał od klientów zarówno za swoją ofertę handlową, jak również za aspekty operacyjne, takie jak np. bezpieczeństwo czy komfort.

Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Znajduje to także odzwierciedlenie w ocenach, jakie obiektowi wystawiają osoby robiące tu zakupy. W najnowszych badaniach przeprowadzonych przez Market Side aż 94% klientów pozytywnie oceniło centrum.

Najwyższe noty, czyli 9 i 10 według wskaźnika Net Promoter Score (NPS), przyznało aż 69% ankietowanych. Oznacza to, że tzw. promotorzy przeważają obecnie wśród odwiedzających galerię. Wpływ na tak wysokie oceny ma wiele czynników, począwszy od stworzonej oferty po klimat galerii – czytamy w badaniach.

Aż 98% klientów Północnej przyznaje, że są zadowoleni z ilości sklepów i dostępnych tu marek. 87% pozytywnie ocenia ofertę spędzania czasu wolnego dla rodzin z dziećmi, co w dużej mierze jest zasługą m.in. największego w tej części miasta kina Cinema City, lokali gastronomicznych oraz ogrodów na dachu.

Jednocześnie aż 99% klientów wypowiada się pozytywnie o czystości oraz komforcie zakupów w Północnej, a 97% czuje się tu bezpiecznie. 91% docenia natomiast łatwość, z jaką można zaparkować samochód w galerii, a 99% – przejrzystość układu sklepów.

– To już kolejne badanie, w którym klienci tak wysoko ocenili Północną. Podobne noty obserwowaliśmy już w 2022 roku. Ta konsekwencja pokazuje nam, że rozwijamy się we właściwym kierunku oraz w zgodzie z oczekiwaniami lokalnego rynku, tworząc miejsce coraz atrakcyjniejsze zakupowo, komfortowe oraz bezpieczne – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej.

 

Co trzeci klient odwiedza obiekt ze względu na dostępną tu zróżnicowaną ofertę zdrowia i urody oraz gastronomiczną. Z kolei co czwartego przyciąga oferta butów i dodatków. Z udanymi zakupami z Północnej wychodzi aż 96% odwiedzających, co jest wysokim odsetkiem – czytamy w danych dostarczonych przez Market Side.

 

Źródło: Galeria Północna/Guarana PR
materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora