Nieruchomość handlowa Posnania wspiera lokalność i poznańskie tradycje.
Nieruchomość komercyjna Posnania po raz kolejny objęła rolę opiekuna Kolejki Parkowej Maltanka. To strategiczne partnerstwo z MPK Poznań, wspierające rozwój jednej z najbardziej rozpoznawalnych atrakcji turystycznych miasta, podkreśla zaangażowanie Posnanii w rozwój lokalnej infrastruktury oraz aktywny udział w życiu społecznym i kulturalnym regionu.
Maltanka, jedna z ostatnich w Polsce wąskotorowych kolei, pełni istotną rolę w turystyce Poznania, oferując urozmaicony sposób podróżowania połączony z historyczną atrakcją. 3,5-kilometrowy przejazd kolejką prowadzoną przez lokomotywy spalinowe to nie tylko możliwość doświadczenia kultowej tradycji, ale także alternatywa dla innych środków transportu. Corocznie kolejka przyciąga rzesze mieszkańców regionu i turystów. Tegoroczny sezon kolejki rozpoczął się 21 kwietnia i potrwa do końca września.
Posnania po raz trzeci obejmuje patronat nad kolejką, potwierdzając swoje zaangażowanie w projekty wspierające lokalność i tradycję.
Rola opiekuna Maltanki sprawia nam ogromną radość, ale również zobowiązuje. Jednym z filarów naszej działalności jest zaangażowanie w projekty, które mają na celu wzbogacenie oferty turystycznej i kulturalnej Poznania. Patronat nad Maltanką, kultową atrakcją regionu, z której rocznie korzystają tysiące poznaniaków, jest dla nas potwierdzeniem naszej roli jako aktywnego uczestnika życia miasta, z której jesteśmy bardzo dumni. Współpraca z MPK Poznań jest dla nas niezwykle istotna, a Maltanka, jako symbol poznańskiej tradycji, doskonale wpisuje się w naszą strategię wspierania lokalnych inicjatyw oraz zrównoważonego transportu – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
Dzięki zaangażowaniu obiektu, Kolejka Parkowa Maltanka zyskuje nie tylko wsparcie organizacyjne, ale również pomoc w zakresie promocji oraz rozwoju infrastruktury. W latach 2023 – 2024 w ramach współpracy wyremontowano fasady lokogarażu oraz dodano elementy promujące symbole Poznania. Pod opieką Posnanii perony zyskały również odnowione ławki
i kasy.
Dzięki współpracy z Posnanią, Maltanka zyskuje partnera, który doskonale rozumie znaczenie tej atrakcji dla społeczności Poznania. To przede wszystkim kwestia dalszego promowania kolejki i jej potencjału, a także wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które podnoszą komfort pasażerów. Z wielką radością kontynuujemy tę współpracę – mówi Adam Pelant, kierownik Biura Komunikacji Społecznej MPK Poznań.
Źródło: APSYS Polska
materiał prasowy