rynek nieruchomości na wynajem

Nieruchomość handlowa Złote Tarasy w Warszawie atrakcyjna dla najemców

Złote Tarasy_2 (1)
Już niedługo na drugim piętrze w nieruchomości handlowej Złote Tarasy w Warszawie  zostanie uruchomiony nowy flagowy salon Nike.

Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw.

Marka, która była już obecna w centrum handlowym, zdecydowała się na powiększenie dotychczasowego sklepu i otwarcie go w odświeżonej odsłonie. Ponadto, w ostatnim czasie do grona najemców Złotych Tarasów dołączył The North Face. To jednak nie koniec sportowych nowości w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. Flagowy salon Nike będzie docelowo powiększony o dwa sąsiadujące z nim lokale i łącznie zajmie powierzchnię ponad 1400 mkw. Dodatkowo, na początku października został otwarty nowy sklep The North Face, a sklep Snipes z ofertą streetwear relokował się na nową, większą powierzchnię. Co więcej, do grona najemców dołączy też marka JD Sports oferująca odzież, obuwie i akcesoria najpopularniejszych sportowych brandów. JD Sports pojawi się w lokalizacji zajmowanej dotychczas przez sklep Sizeer na drugim piętrze, który z kolei otworzył się już ponownie w nowym miejscu.

„Obserwujemy ciągle zainteresowanie nowych marek Złotymi Tarasami. Ponadto, obecni najemcy galerii wraz z rozwojem marek i osiąganymi wynikami decydują się na powiększenie dotychczasowych sklepów. Aktualne zmiany w tenant mix na 2 piętrze obiektu, pozwoliły na wprowadzenie nowych konceptów oraz przearanżowanie dotychczasowego układu lokali, a co za tym idzie, zapewnienie jeszcze bardziej atrakcyjnej oferty dla klientów”,

komentuje Izabela Ługowska, Leasing Manager odpowiadająca za rekomercjalizację obiektu z ramienia Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.

Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

materiał prasowy


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora