W ostatnim czasie nieruchomość inwestycyjna Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki. Kolejna już niebawem.
Z początkiem roku w centrum handlowym otworzyły się: salon odzieżowy Pitbull. Firma ta wynajęła 100 mkw. powierzchni handlowej. Kolejny najemcą został butik optyczny Fielmann, który wynajął lokal handlowy o powierzchni 117 mkw. Najemcą galerii jest także salon CCC działający w nowej odsłonie, który zajął 805 mkw. W kwietniu z kolei portfolio galerii wzmocni marka odzieży sportowej JD Sports. Przyszły najemca zajmie lokal handlowy o powierzchni 372 mkw.
– Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów w różnym wieku – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.