Nieruchomość inwestycyjna Focus Park w Rybniku z nowymi najemcami.
W dniu 14 listopada na powierzchni przekraczającej 187 m2 został otwarty salon Rituals Cosmetics. To nie było jednak ostatnie otwarcie w Focus Park w Rybniku w tym miesiącu – ofertę centrum handlowego wzmocniła marka 4F Junior.
– Marka 4F postanowiła otworzyć sekcję z produktami dla dzieci i młodzieży w lokalu o powierzchni prawie 200 m2. Znakiem rozpoznawczym jej produktów jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa – wyjaśnia Sonia Kostecka, dyrektorka Focus Park w Rybniku.
– W naszym centrum handlowym funkcjonuje już sklep 4F. Wydzielenie nowej przestrzeni na produkty przeznaczone wyłącznie dla dzieci i młodzieży przyniosło efekt w postaci większego i różnorodnego asortymentu produktów w tym segmencie – mówi Olga Rutowicz, marketing managerka Focus Park.
To już kolejne w ciągu ostatnich kilku miesięcy odświeżenie oferty w galerii Focus Park i nie ostatnie. Podpisana została umowa z największą w Polsce siecią sklepów spożywczych typu convenience czyli Żabką. W styczniu 2025 roku otworzy ona swój sklep na drugim poziomie Focus Park w lokalu o powierzchni 70 m2.
Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Apsys, zarządca Centrum Focus Park w Rybniku, właścicielem jest Union Investment Real Estate.
materiał prasowy