Nieruchomość inwestycyjna, jaką jest Park&Ride w Pruszkowie, przechodzi cyfrową transformację, wpisując się w ideę smart parkowania.
Dzięki współpracy miasta z NaviParking, kierowcy uzyskają dostęp do informacji o zajętości miejsc postojowych w czasie rzeczywistym. Bezpłatna aplikacja mobilna NaviPay pozwoli im nie tylko sprawdzić aktualne obłożenie parkingu, ale również poprowadzi ich bezpośrednio do celu.
Park&Ride w Pruszkowie jest pierwszym tego typu parkingiem w Polsce, który zdecydował się na wdrożenie bardziej zaawansowanej cyfryzacji. Obiekt będzie jeszcze lepiej widoczny dla użytkowników, dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej NaviPay. Po jego wyszukaniu, kierowca będzie mógł sprawdzić informację o rzeczywistej zajętości parkingu, a następnie skorzystać z opcji nawigacji do celu. Dalsza podróż będzie mogła być kontynuowana pociągiem ze stacji PKP, znajdującej się tuż przy parkingu. Dzięki dostarczanym przez NaviPay informacjom, kierowcy będą w stanie bezstresowo i wygodnie zaplanować swój dzień.
Wspólnie z NaviParking chcemy poprawić jakość życia mieszkańców Pruszkowa, którzy każdego dnia podróżują między innymi do Warszawy. Zapewniamy zrównoważoną i wygodniejszą alternatywę dojazdów jak największej liczbie kierowców. Sama aplikacja jest natomiast bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze. Dzięki wdrożeniu, użytkownicy zaoszczędzą cenny czas, który dotychczas przeznaczali na poszukiwanie miejsca parkingowego, a także uzyskają dostęp do nawigacji. Optymalizujemy wykorzystanie Park&Ride, dążąc do utrzymania ruchu samochodowego poza centrum miasta, jednocześnie promując ideę zrównoważonego transportu w duchu Smart City – powiedział Paweł Makuch, Prezydent Miasta Pruszkowa.
Bez wątpienia mamy do czynienia z przełomowym podejściem władz Pruszkowa w zakresie optymalnego wykorzystania parkingu Park&Ride. Jako firma, której celem jest wnoszenie wkładu w ekosystem inteligentnych miast, wierzymy, że współpraca z otwartymi, innowacyjnymi miastami dążącymi do wywierania pozytywnego wpływu na planetę, ma kluczowe znaczenie dla realizacji naszej misji. Staramy się, aby rozwiązania typu smart były jeszcze bardziej dostępne. Realizujemy ten cel poprzez zapewnienie mieszkańcom zrównoważonych rozwiązań, dzięki którym miasta staną się bardziej zielone – dodał Jacek Sikorski, dyrektor sprzedaży w NaviParking.