Nieruchomość inwestycyjna Westfield Mokotów z nowym najemcą.
W warszawskiej nieruchomości inwestycyjnej swój pierwszy butik w Polsce zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do grupy LVMH. Jott to marka powstała w 2010 roku w Marsylii, zapoczątkowana przez braci Gourdikian. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w popularnym w Warszawie centrum handlowym.
– Westfield Mokotów jest miejscem, które przyciąga znane i lubiane marki globalne, które często wybierają nasze centrum jako najlepszą przestrzeń do rynkowego debiutu w Polsce. Tak jest również w przypadku Jott, z czego bardzo się cieszymy. Charakter marki i jej pozycja na innych rynkach pozwalają przypuszczać, że także nasi klienci chętnie poznają jej ofertę. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów.
– Niezwykle cieszy nas otwarcie pierwszego salonu Jott w Polsce. Nasze uniwersalne produkty zostały stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach i gustach, dlatego mamy nadzieję, że dzięki obecności w Westfield Mokotów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. Jott charakteryzuje funkcjonalność, jakość i kreatywność, które od lat zachwycają klientów we Francji i w innych krajach Europy. – skomentował Thomas Merchie, prezes Jott.