Nowy rok przynosi zmiany w warszawskiej nieruchomości komercyjnej Blue City.
W centrum handlowym otworzą się trzy duże salony modowe a także nowe, mniejsze sklepy z odzieżą i kosmetykami.
W Blue City w połowie grudnia zwolniło się aż 5 000 mkw. powierzchni handlowej. Centrum ma już nowych najemców, którzy swoje sklepy otworzą w pierwszej połowie roku.
Na poziom 0, do lokalu o powierzchni 2 500 mkw. wprowadzi się marka Carry. 750 mkw. zajmie nowy najemca Cropp. Z kolei na poziomie +1 salon o powierzchni 2 500 mkw. otworzy Royal Collection. W najbliższym czasie w centrum pojawi się butik Gavel. Natomiast na koniec roku otworzy się w Blue City sklep Betty Barkley z odzieżą będącą synonimem szyku i komfortu.
– Zainteresowanie lokalami w naszym centrum jest duże. Dokładnie przyglądamy się kandydatom na najemców i staramy się tak optymalizować tenant mix, aby przełożył się na wysokie zainteresowanie wśród obecnych i potencjalnych klientów centrum. Dzięki ostatnim zmianom w Blue City będzie więcej różnorodnej mody z różnych segmentów cenowych – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.