Nieruchomość komercyjna CH Focus pozyskała nowego najemcę. Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka lifestylowa Outhorn planuje otwarcie swojego pierwszego lokalu stacjonarnego.
Na lokalizację swojego pierwszego lokalu firma wybrała nieruchomość komercyjną CH Focus. Bydgoskie CH Focus należy do portfolio Atrium. Otwarcie nowego lokalu zaplanowano na 25 marca br.
– Na decyzję o wejściu do galerii Focus wpłynęło kilka czynników, przede wszystkim potrzeby naszych klientów, którzy szukają ponadczasowych produktów do wygodnego noszenia na co dzień. Dodatkowymi atutami przemawiającymi za otwarciem sklepu w kujawsko-pomorskiem, są dobre perspektywy rozwoju dla naszego biznesu na tym terenie oraz korzystna lokalizacja centrum handlowego – podkreśla Kamila Raksimowicz, Brand Manager Outhorn.
– Już niedługo bydgoszczanie będą mogli osobiście zapoznać się z propozycjami marki Outhorn w salonie stacjonarnym. Oferta sklepu doskonale uzupełni nasze portfolio, gdyż wpisuje się w aktualne oczekiwania klientów, którzy mają określone preferencje, są świadomi swoich potrzeb i wybierają swoje ulubione marki. Mam nadzieję, że Outhorn stanie się jednym z popularnych miejsc zakupowych dla osób ceniących sobie wygodę i jakość – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.