Na nieruchomość komercyjną Fort Mokotów składają się cztery hektary przestrzeni z terenami rekreacyjnymi, restauracjami, biurami, przestrzeniami eventowymi, pracowniami oraz galerią, w której znajduje się Instytut Fotografii Fort fundacja sztuk wizualnych.
Odświeżony branding, czytelny wayfinding, nowa przestrzeń eventowa B’Fort, klimatyczna restauracja Gardens by Fort i jeszcze więcej możliwości spędzenia czasu w otoczeniu dużej ilości zieleni. To jedynie niektóre zmiany, jakie zaszły w zrewitalizowanym Forcie Mokotów w Warszawie, w ciągu ostatniego roku. Za nową koncepcję wizualną miejsca odpowiada Studio Syfon. Właścicielem Fortu Mokotów jest White Stone Development.
Fort Mokotów to unikatowe na mapie Warszawy miejsce, w którym historia łączy się z nowoczesnością w bardzo naturalny sposób. Pozostawienie klimatycznej, starej cegły w konstrukcjach dawnego fortu bez sztucznego jej odmładzania w połączeniu z industrialnymi elementami i lekkimi, świeżymi konstrukcjami jak np. nowy budynek B’Fort – to zabiegi, które pozwoliły nam osiągnąć w tej zielonej miejskiej enklawie niepowtarzalny efekt. Ostatni rok dobrze wykorzystaliśmy na rozbudowę naszej oferty eventowo-restauracyjnej oraz wprowadzenie świeżego, nienachalnego brandingu miejsca, oddającego jego wyjątkowy charakter”,
mówi Karolina Borkowska, dyrektorka Fortu Mokotów.