rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Nieruchomość komercyjna Homepark Rawa w Katowicach z najemcą na 850 metrów kw.

1200-550
Sieć Media Expert wynajęła 850 mkw. powierzchni handlowej w
ramach nieruchomości komercyjnej Homepark Rawa w Katowicach.

W transakcji właściciela obiektu, Fundusz Pradera European Retail Parks, reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Dwukondygnacyjny Homepark Rawa w Katowicach to jeden z czterech parków handlowych należących do portfela inwestycyjnego Pradera European Retails Parks. Obiekt jest położony w samym centrum Katowic. Na powierzchni ponad 7 tys.
metrów kw. najemcy centrum oferują artykuły do wykończenia i urządzania wnętrz. Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.

 

Media Expert w Homepark Rawa witamy z wielką radością, szczególnie, że jest to pierwszy elektromarket tej dynamicznie rozwijającej się sieci w naszych parkach handlowych. Tym samym oferta Homepark Rawa stała się jeszcze bardziej atrakcyjna, a co za tym idzie wartość tego parku handlowego zarówno dla klientów, jak i dla kolejnych najemców wyraźnie wzrasta. Cieszę się, że potwierdza to słuszność wybranej przez nas strategii rozwoju Homeparków ukierunkowana na szeroki i komplementarny asortyment produktów. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

 

Niezmiernie miło nam powitać wśród najemców Homepark Rawa tak rozpoznawalną i silną markę jaką jest Media Expert, a jej obecność stanowi istotne dopełnienie zestawu wszystkich dostępnych klientom usług w katowickim obiekcie. Powierzchnia i położenie wynajętej przestrzeni doskonale wpisuje się w potrzeby i oczekiwania potężnej sieci elektromarketów – komentuje Marta Słysz, Associate Retail Agency, Cushman & Wakefield.

 

Uważnie obserwujemy rynek i poszukujemy inwestycji, poprzez które możemy realizować ambitne plany ekspansji. Home Park Rawa wpisuje się w naszą wizję miejsc o wysokim potencjale handlowym, a mix tutejszych najemców pozwala wierzyć, że obiekt cieszyć się będzie dużym zainteresowaniem klientów i zapewni satysfakcjonująca frekwencję kupujących – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora