Nieruchomość komercyjna Stary Browar w Poznaniu zamknęła rok z satysfakcjonującymi wynikami biznesowymi – obroty najemców centrum w 4. kwartale 2021 r. były o ponad 10% wyższe od obrotów w analogicznym okresie w 2019 r., czyli ostatnim przedpandemicznym kwartale.
Na ten pozytywny bilans wpłynęły m.in. nowości w ofercie oraz skuteczne projekty marketingowe, które przyciągnęły klientów na jesienne i przedświąteczne zakupy.
Mimo wielu ograniczeń związanych z pandemią, w Starym Browarze już w czerwcu udało się zrównać obroty z wynikami z czerwca 2019 r.
– Kolejne miesiące przyniosły dalszą poprawę i poziom obrotów wyższy nawet o kilkanaście procent w sierpniu i październiku w porównaniu do analogicznych miesięcy z 2019 r. – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem. Na te sukcesy złożyła się efektywna współpraca z najemcami, premiery ciekawych marek, a także szerokozasięgowe kampanie marketingowe oraz działania i treści inspiracyjne, które przyciągnęły klientów na zakupy, m.in. w okresie Black Friday i przygotowań do Świąt.
Zespół Starego Browaru na 2022 rok zapowiada szereg działań służących dalszej poprawie pozytywnych wyników.
– Obecnie finalizujemy kontrakty z kilkoma nowymi markami, pracujemy także z najemcami nad poszerzeniem ich obecności w naszych Centrum – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem.
– Rychłymi wiosennymi nowościami będą renomowana klinika nowoczesnej kosmetyki La Perla oraz biuro podróży TUI. Pojawi się także sklep znanej europejskiej marki lifestyle i home fashion – dodaje Renata Gralec, Dyrektor Centrum.
– W obszarze marketingu pracujemy nad dotarciem do szerszych grup odbiorców, a także zwiększaniu satysfakcji klientów z odwiedzin i zakupów u nas. To będzie rok pełen wyzwań i bardzo ciekawych projektów – podsumowuje Kowalak.