Całkowite obroty najemców w Centrum Handlowym Turawa Park (Opole, Polska) wzrosły do 16% na koniec III kwartału 2022 r. w porównaniu z rokiem 2021. Ponadto, w ciągu całego roku odnotowano 12,5% współczynnik odwiedzalności.
Przede wszystkim było to możliwe dzięki ugruntowanemu miksowi najemców reprezentujących bardzo znane sieci handlowe z Carrefour jako kotwicą spożywczą. Kolejnym istotnym czynnikiem jest infrastruktura otoczenia, która czyni ten obszar jeszcze bardziej atrakcyjnym niż dotychczas.
– Zarządzamy Turawa Park od lat, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że aktywo to już odnosi sukcesy. Ostatnie wolne powierzchnie w naszym parku handlowym, który został otwarty pod koniec 2022 roku, zajmuje nowy najemca Maxi Zoo. Lider sklepu zoologicznego uzupełnia obecną atrakcyjną ofertę handlową, która cieszy się bardzo dobrą opinią wśród mieszkańców miasta Opola. Biorąc pod uwagę popularność centrum, niektóre z marek zdecydowały się na poważne zmiany. Na przykład Sinsay powiększył się z 300 mkw. do 1 000 mkw., a Deichmann wkrótce wprowadzi najnowszy koncept swojego sklepu – komentuje Anna Pływacz, Associate Director, Retail Agency, BNP Paribas Real Estate Poland.
– Mamy ogromne plany związane z rozwojem mieszkaniowym najbliższej okolicy i chcemy być gotowi na przyjęcie jeszcze większej liczby klientów i zaproponowanie im większej oferty w jednym miejscu. Trzeba iść do przodu, dlatego mamy już strategię przyszłego rozwoju centrum, którą przedstawimy wkrótce – powiedział Maxim Shkolnick, partner generalny funduszu Focus Estate.