rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Nieruchomość komercyjna w Pszczynie w pełni skomercjalizowała powierzchnię handlowo-usługową

Bartosz Nowak_Scallier
Nieruchomość komercyjna, którą jest park handlowy w Pszczynie, został w pełni skomercjalizowany.

Park handlowy, który dla klientów zostanie otwarty wiosną 2022 roku, dostarczy na lokalny rynek 6 725 mkw. powierzchni handlowo – usługowej. Wśród najemców, którzy otworzą swoje punkty w nowym obiekcie będą: KiK, Martes Sport, KAES, Hebe, CCC, Biedronka, TEDi, Pepco, Dealz, Media Expert i KFC.
Deweloperem projektu jest PKB Inwest Budowa, a generalnym wykonawcą firma Strabag. Scallier odpowiada za komercjalizację obiektu.

„Wygoda i bogata oferta to jedne z podstawowych czynników warunkujących sukces parków handlowych. Są to niewielkie projekty o otwartej architekturze, które powstają w dobrze skomunikowanych lokalizacjach z myślą o możliwie szybkich zakupach stąd też często towarzyszy im rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej ułatwiającej korzystanie z obiektu. Obejmuje to najczęściej rozbudowę układu drogowego oraz tworzenie miejsc parkingowych, miejsc dla rowerów czy też ostatnio miejsc do ładowania samochodów elektrycznych” – mówi Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w firmie Scallier. „Parki handlowe powstają w mniejszych miejscowościach lub na obrzeżach dużych miast, często w lokalizacjach pozbawionych oferty nowoczesnych powierzchni handlowych umożliwiając sieciom handlowym poszerzenie zasięgów. Lokalność parków handlowych wpływa także na wygodę zakupów w Internecie. Klienci kupując towary na przykład w internetowych sklepach oferujących produkty elektroniczne mogą swoje zamówienie odebrać w swoim lokalnym parku handlowym korzystając przy tym z możliwości dokonania szybkich, codziennych zakupów. To format idealnie wpisujący się w krajobraz handlowy mniejszych i średnich miast. Jego popularność z pewnością będzie dalej rosła. Już teraz ilość nowych powierzchni handlowych powstających w parkach przewyższa ilość metrów kwadratowych realizowanych w formule tradycyjnych centrów handlowych” – podkreśla Bartosz Nowak.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora