Nieruchomość komercyjna Westfield Mokotów zlokalizowana w stolicy stanowi istotny punkt na mapie Warszawy dla wszystkich miłośników mody.
W ostatnim czasie do oferty modowej Westfield Mokotów dołączyły trzy nowe marki. Klienci mogą odwiedzić salon Gerry Weber, butik bielizny Darily oraz pop-up store marki Kapsula, zrzeszającej ukraińskich projektantów. Dzięki temu oferta centrum handlowego wyraźnie się wzbogaciła. Obiekt stale przyciąga zainteresowanie handlowych najemców, którzy poszukują atrakcyjnego miejsca do prowadzenia biznesu.
– Westfield Mokotów nie zwalnia tępa i kontynuuje dotychczasowy kierunek rozwoju, w którym moda i najciekawsze marki z Polski i świata grają pierwsze skrzypce. Cieszymy się z kolejnych nowych propozycji, które wzmacniają naszą ofertę oraz potwierdzają, że Westfield Mokotów jest jedną z najbardziej atrakcyjnych i pożądanych lokalizacji wśród centrów handlowych w Polsce – powiedziała rzeczniczka prasowa Westfield Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.