Firma Accolade odsłoniła nowy mural na zbiorniku wodnym w parku przemysłowym Mińsk Mazowiecki przy autostradzie A2.
Mural stanowi kolejną grafikę w portfolio Accolade Industrial Art. Grafika została zaprojektowana i namalowana przez dwóch uznanych twórców murali – Jakuba Bitkę i Łukasza Chwałka. Koncepcja kreatywna odzwierciedla wartości ESG Grupy Accolade i tym razem nawiązuje do ewolucji technologicznej i kształtowania przyszłości nowoczesnego biznesu.
Nowy mural został ukończony i oficjalnie zaprezentowany publicznie 14 czerwca.
– Po raz kolejny zaprosiliśmy sztukę na nasze tereny przemysłowe, aby w ten sposób ulepszyć przestrzeń, w której nasi najemcy i ich pracownicy przebywają przez dużą część dnia. Mural jest też dobrze widoczny z trasy przelotowej i cieszymy się, że ubarwi lokalny krajobraz. Jest to nasz wkład w bycie odpowiedzialnym inwestorem i dobrym sąsiadem. – mówi Małgorzata Więcko, Dyrektor Asset Management w Accolade Polska.
– Nasza koncepcja kreatywna nawiązuje do ewolucji technologicznej i kształtowania przyszłości nowoczesnego biznesu. Głównymi bohaterami projektu są kobieta, która składa zamówienie i mężczyzna, który je dostarcza. Klasyczna twarz Wenus kobiety wiążę się z koncepcjami ponadczasowego piękna, natury i sztuki. Wizerunek mężczyzny oparliśmy na współczesnym „kurierze”, przedstawionym jako android. To symbol ewolucji technologicznej. Sztuczna inteligencja i maszyna pozwalają na zaspokojenie wszelkich potrzeb, nawet naturalnych produktów, co symbolizuje m.in. roślina, którą bot wręcza zamawiającej. – wyjaśnił Jakub Bitka.
– To już kolejny mural, który wykonaliśmy dla inwestora Accolade. Podobnie jak w Zielonej Górze, cały projekt oparty jest na wrażeniach tworzonych na wielu płaszczyznach wizualnych i koncepcyjnych. Kompozycja konstrukcji wynika z cylindrycznego kształtu zbiornika. Odległość zbiornika od głównej trasy wymaga zastosowania dość wyraźnych, dużych form i kontrastów kolorystycznych. Cylindryczny kształt oznacza, że nie można go całościowo oglądać z jednej perspektywy – część historii jest zawsze zasłonięta. W naszym projekcie wykorzystaliśmy wizerunek ekranu w miejscu interakcji dwóch głównych bohaterów, aby zilustrować mechanizm zamawiania i dostawy online. Zamawiamy przez ekran, nie widząc drugiej strony, choć jesteśmy świadomi jej obecności. Technika malowania nie różniła się mocno od poprzedniego zbiornika – przez dużą ilość śrub większość malowaliśmy natryskowo, ale tam, gdzie powierzchnia pozwalała, pokusiliśmy się o użycie wałków do nadania bardziej malarskiej struktury. – dodał Łukasz Chwałek.