Poznańskie CH Stary Browar daje przykład, jak nieruchomości handlowe mogą wykorzystywać eventy do promocji oferty.
Poznańska nieruchomość inwestycyjna w wakacje przyciąga klientów bogatym programem. Osoby odwiedzające centrum handlowe mają do wyboru wiele aktywności: koncerty w Parku, wystawy w Galerii na Dziedzińcu i Słodowni, plenerowe zajęcia sportowe, warsztaty dla dzieci. Najbardziej frekwencyjne eventy przyciągają nawet po kilka tysięcy osób. Oferta rozrywkowa, shoppingowa i gastronomiczna dopełniają się, dzięki aktywacjom w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej oraz łączeniu zakupów z możliwością uczestnictwa w wydarzeniach.
– Ze względu na nasze wieloletnie doświadczenia w produkcji wydarzeń jesteśmy w Poznaniu cenionym partnerem projektów kulturalnych czy muzycznych – mówi Joanna Tupalska, Dyrektor Marketingu Starego Browaru. Współprace budujemy długofalowo – inicjatywy takie jak Letnie Brzmienia czy wystawa Konkursu 30/30 odbywają się u nas cyklicznie i są utożsamiane przez publiczność ze Starym Browarem – podkreśla.