Grupie Arche do tej pory zaufało blisko 700 inwestorów, którzy kupili łącznie około 2 tys. apartamentów hotelowych. Firma, analizując potrzeby kolejnych inwestorów, stworzyła unikatowy produkt nazwany Systemem Arche dający nie tylko zabezpieczenie kapitału przed inflacją, ale przede wszystkim wiarygodny i sprawdzonym model wspólnego zarabiania w sektorze nieruchomości komercyjnych — w tych dobrych, ale również złych czasach. Aby, to potwierdzić wystarczy sprawdzić wyniki Arche SA z ostatnich lat.
Niewątpliwie połączenie kompetencji i doświadczenia z różnych sektorów — od deweloperki, przez wykonawstwo, zarządzanie obiektami, aż po HoReCa, MICE oraz finanse — daje jej optymalny zakres fachowej wiedzy i rezerwy pozwalające na optymalizację kosztów, a co za tym idzie, konkurencyjne warunki dla swoich inwestorów. Jednocześnie firma stale pomaga potrzebującym, m.in. bezpłatnie udzieliła 20 tys. noclegów z wyżywieniem uciekającym przed wojną w Ukrainie głównie matkom z dziećmi. Nadal w obiektach Arche przebywa około 2,5 tys. uchodźców.
— System Arche to jasne i transparentne zasady rozliczeń, „bezobsługowość” przy średnich zyskach ok 12% i więcej. Dla przykładu w Arche Hotelu Poloneza II w Warszawie w kwietniu b.r. wyniósł on aż 17,46%. Każdemu inwestorowi gwarantujemy też minimalny dochód w wysokości 5% wartości netto. Co miesiąc, przekazujemy szczegółowe rozliczenie kosztów, dochodów i zysku z pracy całego hotelu, również z wynajmu sal konferencyjnych, spa czy imprez. Wszystko zabezpieczone jest księgą wieczystą i bezterminową umową najmu zakupionego apartamentu. Z kolei Klub Inwestora daje zniżki do 20% we wszystkich obiektach sieci Arche, a za nocleg ze śniadaniem „w swoim” hotelu zapłacimy tylko połowę ceny — wyjaśnia Magdalena Sidorowicz, Dyrektor Sprzedaży Arche SA i dodaje — Do końca sierpnia potencjalnych inwestorów zapraszamy na spotkanie w stolicy, oczywiście z noclegiem i śniadaniem gratis w jednym z naszych hoteli. Wystarczy umówić się na spotkanie.
— Inwestowanie w nasze apartamenty hotelowe jest bezpiecznym sposobem na ulokowanie i pomnażanie kapitału, nasza firma stale się rozwija i osiąga bardzo dobre wyniki. Stawiamy przede wszystkim na obiekty zabytkowe, ponieważ ich wartość rośnie, szybciej niż innych nieruchomości. Można powiedzieć, że znaleźliśmy bardzo wąską niszę i to powoduje, że konkurencji trudno nas dogonić. Mamy ambicje, aby dalej rozbudowywać największą, i najciekawszą polską markę hotelową — podsumowuje Władysław Grochowski, twórca i właściciel Grupy Arche.
materiał prasowy