Nieprzerwanie od 14 lat firma doradcza Ecostra GmbH prowadzi niezależne badanie performance’u rynku outletowego w Europie oparte na głosach oddanych przez przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 obiektach. Ten uważany za „punkt odniesienia” dla całej branży raport po raz kolejny wyróżnił i docenił centra Designer Outlet zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping.
W ogłoszonym właśnie dorocznym raporcie OCPRE, ROS Retail Outlet Shopping został bardzo wysoko oceniony na tle europejskiej konkurencji. Operator już po raz kolejny został wybrany trzecim najlepszym europejskim zarządcą centrów outletowych pod względem sposobów radzenia sobie z pandemią COVID-19. Podobnie jak w latach 2020 i 2021, ROS utrzymał swoją wysoką, trzecią pozycję za skuteczne zarządzanie wyzwaniami stojącymi w okresie pandemii przed centrami handlowymi.
– Jesteśmy bardzo dumni z rozwoju, jaki dokonał się w ostatnim czasie w zarządzanych przez nas centrach. To dowód na to, że współpraca z naszymi partnerami biznesowymi, jasno wytyczone cele i wzajemne zaufanie przynoszą zamierzone efekty. Jesteśmy dumni, że centra outletowe z naszego portfolio, pomimo wyzwań niesionych przez pandemię COVID-19, powiększały się, nawiązywały nowe, atrakcyjne współprace i poszerzały ofertę. Wszystko po to, by klienci uznawali je za najlepsze i ulubione destynacje zakupowe – powiedział Thomas Reichenauer Founder & Managing Director ROS Retail Outlet Shopping.