Centrum Handlowe NoVa Park w Gorzowie jest w finale konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Wspieranie frekwencji w centrum”.
Nominacja w kategorii „Footfall Activation” przypadła NoVa Park za całoroczny program współpracy z gorzowskim Klubem Sportowym Stal Gorzów.
W ramach współpracy oprócz sponsoringu i promocji centrum handlowego na meczach otwarto również sklep klubowy Stali Gorzów w NoVa Park. Zawodnicy klubu brali udział w evencie w centrum, rozdawano również gadżety klubowe i wejściówki jako nagrody.
– Otrzymana nominacja w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych to dla nas powód do satysfakcji. Cieszymy się, że nasze działania zostały docenione przez ekspertów z branży centrów handlowych” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu Centrum Handlowego NoVa Park.
Organizatorem konkursu Solal Marketing Awards jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.